pátek 19. února 2016

Five Dances

Po delší době se Vám opět hlásím.
Dnešní článek bude o jednom mém oblíbeném filmu Five Dances.


Film Five Dances z roku 2012, by se dal přiřadit k nízkonákladovým filmům. Proč nízkonákladový, to určitě zjistíte už během pár minut. Ovšem to mu ale neubírá na kvalitě, a i tak má vše, co divák (nebo vlastně já) potřebuje.

Pět příběhů. Pět tanců. A pět osudů hlavních představitelů, které se vyvíjí během filmu.

Five Dances je pro mě takovou citovou záležitostí. A to díky jeho hudbě. Ta úžasně a přesně dokresluje velmi osobní a komorní příběh všech protagonistů. Nenarušuje děj, ba naopak. Nedokázala bych si ho bez ní představit. Na samotném soundtracku k filmu se podíleli, možná nám trochu neznámí umělci... Například Scott Matthew nebo Gem Club, které vidíte níže. Mimochodem Scott Matthew v této době koncertuje po Evropě :-) Bohužel do ČR v rámci svého turné ale nezavítá .






Ještě jen tak mimochodem.... Upřímně, filmy v nichž se tančí skoro 86 minut z celkových 90 mě docela nudí. U  mamčina oblíbeného filmu Poslední tanec s Patrickem Swayzem jsem asi po půl hodince usnula. Né že by výkony hlavních hrdinů nebyly super, naopak je obdivuju a tleskám za film.... Aleee.... Přece jen mám raději Patricka, jak dovádí s Jenifer v Hříšňáku:-) To, že bych usnula, se mi ale u Five Dances nestalo... Celá napnutá jsem zírala na obrazovku, obdivovala ladnost a taneční kreace výrazových tanců a vnímala melodie na které tančili. Samozřejmě ale, že mě také zajímal příběh hlavního hrdiny :-)  Takže opravdu stojí za shlédnutí!!!
Doporučuji!!! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat